مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 03:452021-09-18سياسي

پیگیری یک گزارش| بهار به زندگی کودکان قربانی اعتیاد نایسر لبخند زد


روایتی تلخ از بچه هایی که قربانی اعتیاد والدین شده اند زندگی خانواده ای را برای مخاطبین این رسانه به رشته تحریر درآوردیم که گرفتار اعتیاد و فقر والدینشان شده بودند.

کودکان بی گناهی که در باتلاق ناآگاهی و اعتیاد پدر و مادرشان گیر افتاده و رها شده اند، نوشتیم خانواده سینا ترحم نمی خواهند یک مشت معرفت می خواهند معرفتی که از دل همیشه سبز خیران در جای جای ایران اسلامی جوشیدن بگیرد و روزهای خزان گرفته این خانواده را به بهار تبدیل کنند.

نوشتیم چه کسی می تواند غمناکی دل های به غم نشسته آنها را  با تبسمی شیرین عوض کند و روزهای سرد زندگی و چشم های بارانی این کودکان را به پنجره روشنایی و بهار بگشاید.

شکفتن لبخند مهر نخستین چراغ سبز نجات این کودکان را خیرین روشن کردند و در جریان بازدید از شرایط زندگی این کودکان تصمیم بر آن شد تا پدر و مادر هر دو به امید بهبودی دوباره راهی کمپ ترک اعتیاد شوند.

نخستن گام برداشته شد، پرستو راهی کمپ ترک اعتیاد بانوان و پدر خانواده هم به کمپ مردان در سنندج فرستاده شد، ساماندهی وضعیت 4 کودک که کوچترین آنها 21 ماه و همگی دچار سوءتغذیه بودند کار ساده ای نبود از سوی دیگر صاحبخانه آنها را جواب کرده بود و باید خانه را تعمیر شده تحویل می دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری یک گزارش| بهار به زندگی کودکان قربانی اعتیاد نایسر لبخند زد

پیگیری یک گزارش| بهار به زندگی کودکان قربانی اعتیاد نایسر لبخند زد